Ja men bilder är la roligt



Ja dagens klädsel såg då ut så här. Lite älgjakts inspirerat om jag själv får säga det.



Dessa byxor köpte jag i dag med Emma och hon har likadana. Testade hennes innan jag köpte dom faktiskt. Satt som ett smäck Haha. Tog ett tag att få på sig dom.. Men jag älskar dom.



Detta halsband blev det också, är ifrån MQ. Kollade på det för någon dag sedan och i dag när jag gick in på MQ så var det halva priset. Då var jag ju bara tvungen att ha det.



Har bestämt mig för att vara nöjd med den jag är. Visst jag har lite större lår än vissa andra och jag har kurviga höfter. Men jag är ändå nöjd med min mage. Visst den har inte magrutor längre men det kan jag faktiskt göra någonting åt. Men mina ben kommer jag nog alltid få dras med och jag måste nog bara bestämma mig för att inte klaga på de stackars benen något mer.



Köpte en kedja till denna ljusstake idag, köpte lyktan av Katarina på jobbet. Den var fin i fönstret.



Var snäll flickvän och köpte Calvin Klein kallingar också.

Snart blir det kex och ost. I morgon blir det jobb. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback