Make me smile

Jobbade 7-22 igår. No lifer I know! Blev med Joakim och hans kompisar och spelade biljard efter jobbet. Skulle inte ha gjort det. Skulle bara ha gått och lagt mig. Fast vi gick hem ganska tidigt ändå. Men känner mig mör i kroppen. Och skulle bara vilja skrika och gråta rakt ut, typ jag ORKAR INTE MER!!

Men så är det. Vill bort härifrån. Vill vara nära mina vänner. Vill samtidigt leva med Joakim. Vill att allting ska vara bra. Men just nu känns det inte bra. Inte någonting alls faktiskt. Behöver någonting nytt i livet. Är så himla glad för att Keri kommer nästa helg. Så jag får träffa någon som förstår sig på mig. Det är ju inte många som gör det.

Life is short. Break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback