Beroende



Jag gråter bara i regnet
Superstolt
Hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men varför vill du stå med mig regnet?
I regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet


Jaha i natt åker jag till Arlanda och till ett flyg som ska ta mig till Grekland Kreta. Åh jag hoppar nästan av lycka. Men så är det jag också som är full av oro. Har jag tagit med mig allt. Kommer vi hinna. Hur ska jag kunna hålla mig vaken haha. Borde ta mig en promenix till Konsum, kanske köpa mig en tidning och färdkost. Sen ta mig en lång lång dusch som ska hålla mig fräsch ända fram till kl 16:00 i morgon.

Kommer Sakna Joakim, men men ska sluta toffla. Kommer ha det underbart!



Fridens så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback