En dag med mamma

Mådde inte alls så bra igår. Så åkte till mamma. Och det slutade med en liten shoppingtur i Karlskoga. Jag som inte fick shoppa något mer...



Köpte detta fat ifrån Durance till min tvål ifrån Grekland. Lite väl dyrt för ett tvålfat kanske. Men en bra investering till mitt framtida lyxiga badrum.



Köpte en foundationdosa, har flytande redan men känns bra att ha en som är matt. Fick men en borste också till flytande. Fick ett solpuder av mami när vi kom hem till henne.



Gick in i en butik som heter Stil i Karlskoga. Rea på Esprit skor och dessa föll mig i smaken tyvärr. Skulle tippa på 15 cm klack. Men så underbart bekväma att gå i.


Mina vagabond skor jag köpte förra veckan. Lite skitiga hehe. Älskar dom. Fast fick ju tyvärr hemska skavsår av dessa igår så kan inte använda dom förens mina hälar läkt :(.



Min nya plånbok ifrån Grekland, gillar att den har lite Balenciaga över sig.



Ring också den ifrån Grekland.

Köpte lite annat i Karlskoga också, grått nagellack, sminkbortagningskräm och ett linne som mamma betalade hihi.

Nej idag ska jag försöka träffa Stina som hra varit i Afrika i 3 veckor. I morgon vankas det jobb igen.

Ha en fin dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback