Filuris

Min ständiga kamp om att komma på vad jag vill bli. Blir så trött. Men tror jag har hittat en utbildning som skulle passa mig. Butikskommunikatör "butiks dekoratör", två år på handelsakademin i Göteborg nästa höst. Man ska vara kreativ och serviceinriktad. Jo jag tror det skulle passa mig. Tänkte också söka till modevetenskap på distans som jag kan läsa till våren.





Några bilder ifrån en kvinnas blogg som jag tror jobbar som butikskommunikatör på MQ. Kvinnan på andra bilden gör det i alla fall.

Nej nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre i kroppen i morgon. Har ont i hela kroppen nämligen.

Godnatt <3

Kommentarer
Sara säger:

Åh en sån utbildning vore kul! Tror jag skulle passa dig utmärkt, sjukt vad mycket roliga utbildningar det finns. Skulle kunna utbilda mig i all evighet haha. Hoppas du krya på dig förresten! Själv har jag en sån sjuk längtan efter alla i värmland idag, avundsjuk på alla i klassen som endast behöver åka en två timmar för att ta sig hem. Men så blir det väl när man väljer att plugga längst ner i sverige av alla ställen. Puss!

2011-09-26 | 16:28:29
Sofie säger:

Åh vad glad jag blir av att du skriver så. För jag tror verkligen det skulle passa mig. Jo jag mår bättre. Har bara sjuklängtan efter min andra hälft Sara. Men annars. Ja men jag får ta och komma ner kanske nästa helg? :) Puss!

2011-09-27 | 11:02:19
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback