Höst du är välkommen

Hejsan!

Har haft det fint i Grekland med min vän Emma, blivit brun och härlig. Jag behövde det verkligen!
Men nu är man hemma i kalla höstiga Sverige. Blev faktiskt pepp på hösten. Så shoppade loss lite på Monki när jag kom hem. Stickat, grönt och en höstjacka fick bli med hem. Tänkte gå ner till stan och få med mig en tröja till hem som jag har kollat på. Hösten är mysig med tända ljus, te och varma kläder. Regnet kan dock försvinna.

Ska försöka få tag på en studievägledare i veckan hade jag tänkt. Behöver få prata, få hjälp och stöd.

Ja men nej nu ska jag och Joakim gå ner till stan och sen ta bussen till Råtorp och hälsa på hans mormor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback