Ansiktrengörning

I dag stod ansiktsrengöring på schemat, vi fick lära oss olika tekniker på hur vi ska göra rengörning och avtvättning. Så himla roligt, samtidigt som jag tycker att det är jobbigt att visa mig osminkad inför andra. Men det var ju inte bara jag som har lite "problem" hud. Så det vänjer jag mig nog med efter ett tag. Ska försöka ta mig till dermarome någon dag och köpa mig lite produkter som jag kan ha att öva hemma på mina vänner. Även en massage olja, för i morgon har vi vår första massage lektion.
 
Efter skolan i dag mötte jag upp Keri för en kaffe. Hon följde även med mig hem en sväng och åt köttfärsoppa som blev mycket god. Behövde en vän i dag, tack för det Keri ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback