Förändring

Något jag tror på är förändring. Allting går om man bara vill. Jag börjar nya livet på torsdag när skolan börjar. Har bestämt mig för att detta ska bli mitt år. Hälsans år. Ska försöka ta hand om mig själv. Har precis smörjt in hela mig vänstra ben med voltaren för att det smärtar så i knät av att gå så mycket. Det är ett tecken på att jag måste börja träna. Jag är 21 år och måste och vill ta tag i mig själv. Så nästa vecka börjar jag på friskis och svettis i farsta centrum. Ett löfte till mig själv som jag måste hålla. Jag ska i alla fall hinna/orka med att träna minst 2 ggr i veckan till en början. Jag vet att jag kommer känna mig ensam i bland här i Stockholm när mina nära och kära är 30 mil bort så i stället för att jag ska sitta själv och tänka i min lilla stuga så tror jag att jag mår bättre av att träna och dessutom blir man piggare och orkar mera. För plugga är det jag ska göra detta år.
 
Jag vill inte ens tänka på hur avskedet kommer bli när Joakim åker hem på söndag. Kommer sakna och gråta så mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback