Hej och hå

Några dagar har gått, har fått lära mig ryggmassage (i morgon ben), vad även och fikade med några tjejer i klassen i går på djurgården efter att vi insett att Dermarome var stängt. I dag har vi haft anatomi hela dagen, buhä inget som jag gillade värst mycket men lärorikt verkligen. Kommer nog ta ett tag att nöta in det bara. Jaa och efter skolan åkte jag och en i från klassen till Dermarome som var öppet i dag. Åh himmelriktet! Köpte några saker som jag har tittat på innan men vad väldigt dyra. Men där var de nästan halva priset. Köpte ett litet kit från Decleor som jag tänkte ha att leka lite på mina vänner. Ett kit i från Md, peeling, mask och en pensel. Även ett baum att massera med i från Decleor.  
 
I morgon far jag till mitt älskade Karlstad. Får se min pojkvän i alla fall i två dagar. Vet inte hur jag ska klara av att leva utan Joakim, det är verkligen tungt. Men det ska gå.. även fast jag inte vill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback