Ledsen i dag

Har haft massage hela dagen, låg först i ca 2 h och blev masserad. Tankarna sätter verkligen fart när man ligger där på britsen. När det var min tur att massera så började jag nästan gråta, kanske var det den starka doften av vanilj jag masserade med eller så är det bara min hemska saknad. Har sjuk huvudvärk och vill inte vara i närheten av vaniljdoft på väldigt länge! 
 
Efter skolan åkte jag hem till min moster och färgade hennes bryn och fransar, blev mycket bra :)
Blev även bjuden på mat och så gav hon bort fina tallrikar som verkligen var i min stil. Längtar tills jag bor i ett fint hem...
 
I morgon har jag apperatur på schemat. Får se om det är intressant. 
 
Efter skolan vet jag inte riktigt vad som sker. Tänkte i alla fall handla lite mat. Har nästan ingenting hemma. Inge roligt att handla längre när man bor själv. Lite frukost i alla fall. Och städa lite. Blev bjuden på kräftkalas hem till min moster men vill inte störa dem så blir nog hemma själv i morgon. På lördag kommer i alla fall Stina hit :) Och på söndag Joakim och Nala. Gråter bara när jag tänker på det! Fy fan, såhär jobbigt trodde jag aldrig att det skulle vara att vara utan dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback