Lördag

I dag vaknade vi sent, men vi åkte in till Farsta centrum för att handla lite mat och dyligt. Vi ska göra kräftpaj snart och sen vet jag inte vad som sker. Det märks.. har i alla fall köpt lite vin.
 
 I går i skolan hade vi massage teori hela dagen. Fick lära mig massa roligt och användbart. Nästa vecka får vi börja att massera. Men har ansiktsbehandlings lektion på måndag, roligt! :)
 
I går efter skolan var vi som sagt hos min moster på besök. Vi fick så god mat så jag nästan rullade hem. Grillade kycklingspett, grillad potatis, gucamole, örtsmör, beasås och sallad. Och så fick vi blåbärs paj till efterrätt! Gud vad gott allting var. Tack moster Åsa.
 
I morgon åker mina bästa hem efter en vecka i Stockholm, kommer tjuta ihjäl mig efter dom. Men jag ska boka biljetter hem till på fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback