Milier

Lilla Nala ligger och tuggar på en plastleksak, jag har precis duschat, målat tånaglarna (borde börja om från början med dom, är nog inne på 5e lagret nagellack. Har ingen remover haha) peelat med en enzympeeling och lagt mask i från md. Känner mig fräsch. Ska snart blåsa håret också, hatar att vakna upp med fuktigt hår känns nästan som fett då.
 
Ja Joakim åkte i morse "hem" till mitt älskade Karlstad. Som jag saknar den staden bara efter en månad. Är nog ingen storstadstjej trots allt. Gillar inte allt folk här, stressen och flängandet. Känner tom att jag börjar bli lite likadan. Usch och fy nej så får jag inte bli.
 
I dag hade vi anatomi hela dagen, först prov om cellen (vette tusan hur det gick!) sen föreläsning om huden. Denna anatomi kommer bli min död. 11 prov ska jag klara av för att få godkänt i den kursen, puuh. I morgon har jag prov i massage som jag tror kommer gå mycket bättre. Har även ansiktsapperatur på schemat. Efter lektionen sist (jontofores) så har jag känt att min hud har blossat upp lite mer. Så får se hur min hud ser ut efter lektionen i morgon.
 
Åh visst ja, jag har fått bort några av mina milier (typ som en finne som inte har någon poröppning) som jag hade runt ögonen. Men har en ganska stor kvar som inte riktigt var mogen att komma upp.
 
Nästa vecka ska vi vara tre dagar på dermarome och få lite utbildning på decleor ansikte och det ser jag verkligen fram emot.
 
Gud va jag skriver, men behöver skriva av mig. Har föresten haft en depp/ful dag i dag. Har känt mig så hemskt
ful, trött och allmänt seg. Så får se om min lilla uppfräschning gjorde något i morgon.

I morgon ska jag träffa Stina i alla fall :) Och ta en sväng på farsta centrum.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback