Omtyckt, kärlek och allt det där

Gjorde sista dagen på jobbet i dag. Kan inte förstå att jag faktiskt flyttar på lördag. Har redan packat ner lite köksgrejer. Orkar inte mer nu haha. Ska ju inte ha med mig så mycket. Mest kläder. Kan hämta mer grejer under året :) Kände mig väldigt rörd på jobbet i dag, grät en sväng när jag ringde till Joakim påvägen hem. Har aldrig någonsin känt mig så omtyckt och att jag faktiskt betyder mycket för mina gamlingar :) De alla kommer sakna mig och har sagt så fina saker om mig. Men kommer ju att jobba någon dag ändå, någon gång... haha.
 
I morgon blir det mycket att göra... En sväng till Ikea ska hinnas med också.
 
Snart kommer Keri och Emma och då ska vi grilla och mysa ♥
 
Ord i från Forni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback