Trött

Trodde det inte var så lång ut till Solsidan som det var och pendeltåget var det högljudaste tåg jag någonsin åkt. Nala gillade det inte alls.. Nu ligger hon under sängen och sover stackarn. Har blåsor under foten av att gå så mycket som vi har gjort de senaste dagarna. Kommer rasa i vikt här nere haha. Testade skolbyxorna förut och funderar på att byta till en storlek större, visst passar dom men kanske vill ha dem större.. Ska höra och se efter i morgon hur de ska sitta egentligen. Ska sticka in på kicks i morgon och köpa små genomskinliga sminkväskor att dela upp manikyr och fotvårds verktygen i. Fast vet inte riktigt hur det ska gå till när jag inte ens vet vad hälften är. Men det löser sig. Typiskt mig att gruva mig så för det bara.
 
Efter skolan i morgon åker jag och Joakim till min moster i huddinge på visit. Hon ska bjuda på grillad kyckling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback