Trötta tisdag

I dag har vi haft hudanalys teori hela dagen, så jäkla kul men blir för mycket i hjärnan så blev väldigt trött i dag på eftermiddagen. Vill bara börja portömma och göra aha-behandlingar och jaa allt! Kommer bli så himla kul. Funderar faktiskt på att göra ett litet skönhetsingrepp nästa vecka. Läppen alltså haha. Min lärare Monica fixar sina läppar hos en läkare i vasastan och han är skicklig och billig. Något måste man ju våga testa. Enda nackdelen med honom är att han inte tar någon bedövning, men tydligen så är han så skicklig att det inte gör ont. Men det märks väl antar jag...
 
I dag har min lilla plutti fyllt hela ett år, så grattis grattis till dig som är en av de bästa sakerna som har hänt i mitt liv! Självklart Joakim också :) Vill bara att han ska bli frisk i benet så att allting blir som vanligt igen. Vill inte att du ska ha ont. Tycker att dom ska skynda på i Göteborg med operationstid. Vill att du ska må bra! ♥
 
I morgon ska vi färga bryn och fransar. Blir kul :)
 
 
Dags för en ny bild snart baby? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback