Decleor

Gjorde en beställning på skincity.se tidigare ikväll. Blev billigt pga köp 3 betala för två. Tänkte testa ett av märkena jag ska bli utbildad i, Decleor. Beställde rengörningsprodukter och dagkräm som är bra mot problemhud. Köpte även ett kit med handkräm och läppbalsam. Ska bli jätte roligt att testa :)

Har bestämt mig för klädshopping förbud fram tills jag åker till Thailand om två månader. Handla billig mat och verkligen tänka på vad jag köper. Spara 5-6000 varje månad fram tills jag ska börja studera. Ska vara duktig nu! Ska tänka cash in king! :)

I morgon ska jag träffa älskade Sara! Ska bli underbart! :D



P.s. Tog för övrigt förhoppningsvis min sista ciggarett i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback