Du och jag under täcket baby

Åh vad jag längtar till varmare tider, inte behöva ha strumpor och tjocka fula jackor. Det skulle vara helt underbart att sätta på sig ett par nätta skor, en klänning och en väska över axeln och så är man klar. Sitta på Emmas balkong, utan att frysa, lyssna på musik, prata om livet och dricka ett glas vin :) För att senare dra vidare till en uteservering. Åh detta ser jag fram emot. Är sjukt trött på vintern och vill bara ha vääärme och ljusare längre dagar. Just nu känns det som att vi ständigt lever i mörker.

Glad är jag i alla fall att den här dagen är över. Varit bakfull, jobbat kvällspass, sett på film med älskling och nu ligger jag i sängen och hela min kropp signalerar att den vill sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback