Kvällstankar

Ligger i sängen och känner mig ganska trött. Har sett på film och ätit tacos med Joakim i kväll och tagit det lugnt. Imorgon blir det stan med Keri och sen på kvällen dricka vin med samma person :)

Har suttit och googlat lite på gångband, och är jäkligt sugen. Har ju funderat på gymkort. Men jag tror inte det är min grej. Då måste man ju göra i ordning sig och gå ut i kylan haha. Blir nog bättre när det blir vår men ändå. Så funderar på att kika på en i morgon. Mitt mål att om jag köper en så ska jag gå/springa en mil 4 ggr i veckan, utspritt på dagen om jag inte orkar milen på en och samma gång. Är egentligen inte så jätte onöjd med min form på kroppen. Men vill bli lite slankare och mycket fastare. Typ samma kropp jag hade för två år sen. Vill ha snygga ben, det är mitt främsta mål. Och vill slippa den hemska ångesten jag har över mig själv. Att jag inte tar tag i mig själv. Och tror att jag skulle må mycket bättre både psykiskt och fysiskt om jag började röra på mig mer. Ja vi får se hur detta ter sig i morgon. Kanske har jag en redan i morgon, vem vet?


Har föresten inte köpt en enda paket cigaretter på 2 veckor! Känner mig i alla fall lite duktig!



Nej nu blir det kudden för mig, en ny dag väntas i morgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback