Min onsdag

Har jobbat i dag som sagt, när jag kom hem så kollade jag på Unga mödrar som vanligt. Är så bäbis sugen, tom grät när jag läste detta inlägget. Så himla fint, speciellt när hon beskriver hur hennes man storbölar när bäbisen kommer ut, ååh så fint. Jag ska inte skaffa barn på ett tag så ni kan vara lugna mamma och pappa. Blir inte förens om 4 år eller 3 eller 2 år haha. Nej men jag har bestämt mig för att utbilda mig, få ett fast jobb som jag älskar, äga bostadsrätt och allt det där trygga innan jag kan ska skaffa mig ett mirakel. 50% mig 50% Joakim, blir lycklig när jag tänker på det. 

Har kört min diet i 3 dagar nu och det känns bra. Har varit på promenader och kört mage, ben, rumpa och armar på mattan hemma. I morgon ska jag upp hör och häpna kl 5.00 och ställa mig på promenadbandet. Eller så går jag ut på promenad ute, det avgör jag i morgon. Kan ju vara skönt för Nala att komma ut på morgonen också. Börjar jobba kl 7 nämligen, annars skulle jag aldrig gå upp kl fem. Nu jävlar så känner jag! Ska få smalare lår/rumpa! Untz untz!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback