Today Monday

Ja i dag har inte mycket gjorts, har legat i sängen halva dagen för att få min smärta i magen att försvinna. Sen vid 3 tiden så mådde jag lite bättre så jag och Joakim åkte till Willys för att veckohandla som vi hade bestämt i går att vi skulle göra. Vi ska räkna på hur mycket billigare det blir att storhandla än att småhandla på Ica Haga hela tiden. Känner på mig att vi kommer gå billigt undan med att göra såhär. Speciellt när man handlar på Willys också. Köpte i alla fall massa kyckling, fläskfile, bacon, ägg, sallad, broccoli.. ja en massa helt enkelt. Mat som passar in på en kolhydrats fri diet. Känns skönt att inte behöva handla hela tiden också, tid är pengar. Gick till Emma på kvällen för att mysa och äta mat, gräddsås benfri kotlett och sallad. Jätte gott! Blev även en super fin klippning och färgning av Emma. Hon klippte mitt hår lite kortare i nacken och mer rakt än vad jag brukar ha, skit snyggt. Är riktigt nöjd. Kan visa bild i morgon :) Känns skönt att mensvärken har avtagit och jag känner mig mer som en människa nu. Nu ska jag gå och lägga mig, även fast jag inte är ett dugg trött. Bläää! Så himla fin ring, vill ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback