Tonight

Kom hem för ett tag sen ifrån ett 15 h pass, har gått relativt snabbt ändå. Härliga människor att arbeta med! Just nu har Joakim killfest, och jag ligger i sängen och myser med datorn i knät. Men ska snart krypa ner under täcket ändå haha. Ska ju faktiskt upp kl 6 i morgon för ännu ett jobbpass.

Är helt insnöad på produkter just nu, tittar på Peter Thomas Roth just nu, svin dyra produkter. Men nästa månad kanske, kanske. Om jag håller tight på pengarna denna månad. Produkterna jag har kikat på lovar att ta bort pormaskar och blemmor, förfina porerna och minska förekomsten av fina linjer och rynkor. Innehåller olika syror som ska vara jätte bra. Och den andra prudukten är jag mest intresserad om pga att den kan förbättra missfärgningar ifrån acneärr som jag har en hel del av. Ååh detta är en sån underbar värld jag ska kliva in i haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback