Balkonghäng och bankhäng

Det verkar inte som att en enda bank i Karlstad vill ha mig som kund. Synd för dom tycker jag. Nä jag är så trött på dom. Så nu förtränger jag dom för ett tag.
 
Har precis klippt Nala, blev inte så vackert men lite mindre hårig blev hon i alla fall :) Nu sitter jag på golvet på balkongen, bloggar och läser bloggar.
 
Längtar tills augusti, även fast jag kommer vara sjukt nervös och allt det där. Men kommer ändå bli kul, för jag vill verkligen det här. Ska försöka vara kvar på hemtjänsten som vikarie för att jobba lite extra när jag är hemma på helgerna och lov och sånt. Om jag nu orkar det, men pengar är alltid välbehövt. Kommer självklart att göra behandlingar på mina vänner/familj också.
 
Väntar spänt på min första glossybox också haha.
 
 
Ville ha en bild till detta inlägg, denna fick det bli..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback