Kom, kom min älskade.

Har varit lite ledsen i går och i dag men kan bero på att jag är förkyld. Har även varit fina dagar. Men är skönt att vara hemma nu, ligger i sängen med en sovande Nala brevid mig. Jag tror hon också tycker att det är skönt att vara hemma faktiskt. Laddar inför jobb hela helgen med start kvart i fyra i kväll. 
 
Robin som vi hyr lägenheten av har fått ett omöblerat boende i Stockholm så han ska hämta soffan och tv-bänken. Så vi ska få mammas soffa som är ljusare och enligt mig finare än den vi har nu. Och så kan vi skaffa oss en vit tv-bänk. Ska även måla min brudkista som jag har tjatat om ett tag (ska faktiskt ta tag i det på måndag). Även fast jag mestadels kommer att bo i Stockholm detta år så känns det ändå skönt att ha det fint när jag kommer "hem". Vi har även tänkt oss skaffa dubbelsäng när tillfälle dyker upp. Då kan vi ha min vita rya matta i sovrummet :). Får hoppas jag får jobb i Karlstad också då, kan bli lite svårt men jag ska lyckas.
 
Joakim har fixat lite ute på balkongen, utemöblerna skulle behövas oljas in men de är inte heller våra så vi får se :)
 
En elgrill är tillåtet på balkongerna här så det blir mysigt med grillat framöver.
 
 
En matta och dynor till stolarna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback