En söndag i Stockholm

Vi tog tåget halv elva i från Karlstad till Stockholm, väl där mötte vi upp Jennie Joakims syster som bor på solsidan. Vi gick och käkade en god biff på billiga George beefhouse. Sen stack vi till "rummet" jag skulle kolla på. Väldigt fin lägenhet och trevliga människor. Så dit flyttar jag om två månader :) känns lite läskigt att bo med människor jag inte känner, men det ska bli en spännande erfarenhet.

Sen åkte vi tillbaka till stan och gick i lite affärer. Känner mig ruinerad av denna resa så blev bara en hudkräm som jag hade tänkt innan. Fick trevligt service och tester att ta med hem precis så ska det vara :)

Börjar göra planer på att börja blogga mer om hud/skönhet och produkter nu i
augusti eftersom jag ska läsa till hudterapeut. Ta bilder på lektioner och recensera produkter och självklart om mitt år i Stockholm. Är det något som skulle vara intressant? :)

Sitter på bussen hem nu (för dyrt med tåg hem) och vill bara hem och pussa på min bäbis.

Bilden på Joakim och Nala tycker jag är för rolig. En tung natt eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback