Goodnight!

Åh just nu hoppas jag till tusen. Jag har fått erbjudande om att få hyra en liten stuga i Stockholm, en sån där med alldeles för mycket möbler och söta gardiner. Men det skulle inte göra mig något, bara jag får plats med mina kläder och väskor. Och det ska nog inte vara några problem :)

I dag sov jag alldels för länge, hängde för överkastet över fönstret och det blev lite för mörk än vad jag och Joakim var van vid. Så vid tolv vaknade vi. Shit jag tror jag inte har sovit så länge på väldigt länge alltså. Därför jag är vaken nu kanske? Fixade snabbt i ordning mig och träffade upp Sara och så har jag varit med henne hela dagen, vi avrundade av dagen med en öl och mat på Tables. Härlig dag med en saknad vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback