Heldag på stan

Blev en heldag på staden med Emma och lunch, fika med några andra fina vänner. Fick mig ett "pennskrin" i från mus (är tills för sminkborstar egentligen men går lika bra som pennskrin) Köpte även en ny puderfoundation där i från. En ny vit blus i från gina då jag brände upp det förra som jag skulle haft på mig på midsommar med ett strykjärn, smarta jag. Ett par ballerinas och ett linne i från bikbok, halva priset! Köpte även vita handdukar till skolan, så nu har jag bara skor och strumpor kvar. Köpte hänglås och lite sånt förra veckan. Känns skönt att ha det klart i alla fall. Bara det stora jobbiga ångestfyllda kvar. Men det blir förhoppningsvis klart nu i veckan.

Ha det fint, kanske slänger upp en bild på alltsammans sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback