Midsommar

Nu är snart denna helg förbi, hade en mysig midsommar med Joakims familj. Jag vann femkampen ganska stort, STOLT! haha. I går jobbade jag och det blir detsamma denna kväll. Börjar bli massa adjön på jobbet då de flesta går på semester nu och jag finns inte kvar när de börjar tillbaka igen. Känns lite vemodigt.
 
Men ska jag vara ärlig så känns det så jäkla skönt att slippa det här skitjobbet snart. Jag rekomenderar ingen att börja jobba med det faktiskt. Sliter för mycket på kroppen och ifrån de högre makterna är man inte så betydelsefull. Jaaja. Men kommer sakna det lite i alla fall.
 
Såg föresten en film igår som heter The woman, skit konstig. Se den haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback