Kors

Nyvaken, lite irriterad och hängig. Nala blev dålig i magen i går, var bajs överallt. Och i morse var det bajs överallt igen. Inget roligt sätt att vakna till. Men men. Mår inte alls så bra i dag, men börjar inte jobba förens vid fyra så då ska jag allt vara lite piggare. Tänkte ta tag i garderoben i dag, får igår efter jobbet blev det soffläge, hade ingen som helst ork då. Det är så skönt att jag har så underbara kollegor på jobbet som har fixat jobb till mig när jag kommer hem ifrån Thailand så jag behöver inte stå helt tomhänt i maj. Det är jag så otroligt tacksam för. Så jag verkligen kan slappna av på min semester. Ååh vill bara åka nu..



Denna klocka ifrån michael kors skulle gärna få pryda min arm i dag. Joakims nya Gant klocka passar mig också väldigt bra. Synd att jag inte fyller år snart hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback