Råtorp

Ligger i Joakims säng på Råtorp. Åkte hit igår för att göra något annat, var välbehövligt :). Åt räkor och såg film med Joakims farbror Lars. Ska strax gå ut och sätta mig i solen och ta det lugnt men en kopp te hade jag tänkt. Ska bli frisk denna helg. Bara måste det. Ska möta upp Emma i stan halv 6, kanske ta en fika (kopp te). Pappa kom förbi en sväng igår så bokade vi hotellrum för fyra nätter i Phuket, åh inte många dagar kvar nu! :) måste köpa solkräm! Ska försöka att inte tänka för mycket idag, ska bli härligt att träffa Emma så hon kan få mig på bättre tankar. När jag tänker på att jag ska bli hudterapeut så blir jag lycklig i alla fall :D

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback