Tis-ond

Började jobba halv tre i dag och skulle bara ha jobbat till tio på kvällen men det blir nu till kl sju i morgon bitti. Det går det med. Skönt att jobba 9 h extra när jag inte behöver göra så mycket. Sitter nämligen vak. Lite läskigt men tror denna natt blir lugn. Hade tänkt sova en halvtimme snart. Behöver det eftersom jag fortfarande har min förkylning kvar i kroppen. Får sova resterande timmar när jag slutat i morgon.

Annars då, igår var en bättre dag än i söndags. Lite i alla fall. Vill att mitt liv ska falla på plats snart. Vill ha alla de där pusselbitarna som saknas.

Längtar till den tiden.

Godnatt


Kommentarer
Maria säger:

Vilken fin blogg! :)

2012-03-14 | 06:34:16
Bloggadress: http://mariashmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback