Trying to live

Blev inte mycket gjort i dag, sov i princip bort hela dagen i soffan. Fast jag kände mig värd det! Har blivit bortskämd av min prins ikväll, buffalowings och grejer :) Och nu ligger jag i sängen. 

Nä jag har inte mycket att blogga om. Eller ja jag såg det där nya Djungelns drottning eller vad det nu hette. Och i bland skäms jag för att vara tjej. Speciellt när jag knäcker kommentaren till Joakim att i Sverige hade det där föremålet (vad det nu var?) flytit för vi har inte saltvatten. Vårat vatten är mycket tyngre hahahaa jag tror jag dör. Kanske är för att jag är blond ifrån the beginning.



Gud va jag längtar tills uteserveringarna öppnar och mina bästa vänner kommer hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback