Ledig tisdag

Ligger i soffan och har precis sett Top model Sverige, är tung i huvudet och har ont i halsen. Så i dag har jag bara tagit det lugnt, har verkligen inte tid av vara sjuk. Var till banken idag och frågade om banklån, måste ha en borgenär så nu hoppas jag på att pappa kan stå vid min sida så jag får förverkliga min dröm och gå min egna väg.

Annars vet jag inte hur det är med mig, känner mig ostabil och trött på allt som vanligt. Behöver komma bort och jag åker ju faktiskt om mindre än en månad. Känns pirrigt. Lämna min bäbis känns ju tungt dock. På tal om min bäbis så köpte jag en sele till henne i går pga att hon blir så stressig i vanligt halsband. Så får se om det blir bättre nu. Köpte även en ny leksak för 90 kr som Emma tvingade på mig haha, en gris som det kommer grisljud ur. Ett misslyckat köp för Nala är direkt livrädd för den. Springer och gömmer sig under sängen haha.



Hittade gamla photoboot bilder och gud vad jag saknar Färjestad tiden när jag bodde med min barndomsvän Stina



Tiden med Sara!



Och här är grisen Nala är rädd för, och jag förstår henne faktiskt när jag ser denna bild. Den är hemskt ful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback