When you feel nothing at all

Nu har jag lagt mig i sängen efter att ha ätit revbenspjäll som min finaste pojkvän köpt till mig (honungs griljerade, som han vet att jag älskar). Har haft en riktigt dålig dag. Varit ledsen och inte alls tyckt att livet varit allt för lätt. Grät tom en liten skvätt på jobbet inför Malin haha. Hela den här veckan har varit jobbig för mig. Mycket pga att jag har feber och snorar som en idiot. Var uppe i natt och bytte nattlinne för att den var plaskblöt tom. Men ändå envisas jag med att jobba. I morgon gör jag sista dagen för denna vecka, och jag vill verkligen klara av det. Men jag vet inte om jag gör det, skadar mig själv om jag håller på såhär. Men sätter kl på 6 som vanligt så får jag se hur jag mår då.

Buhuu vad det är synd om mig just nuu men jaaaaa det är det! Vill ha min mamma eller pappa hos mig, och få ligga i någon av dems knä och bli bortskämd. Behöver massa kärlek just nu ♥

Om två veckor åker jag och Joakim till Thailand och det ska bli så fruktansvärt skönt. Jag längtar mer än någonsin. När vi kommer hem så är det bara ca 4 månader kvar tills jag flyttar till Göteborg. Som jag längtar. Har i alla fall mycket att se fram emot. Men först välbehövd semester.


Hittade gamla bilder på mig och mami.


Här en mer seriös bild :)

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback