Change life

Skriver inte mycket här längre. Har bara känts jobbigt att ha en blogg på senaste tiden. Har ingenting att skriva om direkt. Just nu jobbar jag för det mesta, känner mig fruktansvärt lat och slö. Det är tråkigt väder så orkar inte mycket eftersom vädret påverkar mig sjukt mycket. Letar febrilt boende i Göteborg, så om någon har något åt mig så är det bara att hojta till! Längtar till augusti så jag nästan går av, vill vara klar med Karlstad snabbt som bara den och 2 och en halv månad känns som ett halvår. Alltså sjukt jobbigt. Jag känner mig sjukt jobbig just nu. Har bara lust att stänga av mig själv tills det blir höst. Tror nog att en del av mig har gjort det redan. Eftersom jag inte orkar någonting. Antingen jobbar jag eller så slöar jag bara runt. Orkar inte ta tag i träning och min kropp överhuvudtaget. Men måste, mitt liv ska ta en ny vändning.

Emma vi ska inte bada i vassen! Slå mig hårt varje gång jag tackar nej till träning...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback