Make me stronger

Har lite ny info om mina framtidsplaner. Jag fick en lägenhet i Göteborg förra veckan, när jag kom hem hade jag fått ett brev ifrån Elisabethskolan om att skolan i Göteborg ska läggas ner. Får en garanterad plats i Stockholm. Men hur i tusan ska jag få tag i en lägenhet i Stockholm? Är inte ens sugen på Stockholm, men nu får det bli såhär. Vill verkligen bli hudterapeut.

Annars då, jobb helg har gått förbi med en massa festande pga härligt väder och firande av Keri för att hon klarat av skolan. Men nu ska jag fan inte dricka på ett tag alltså haha.

Tragiska saker har även hänt i Hagfors nu i helgen och det är verkligen fruktansvärt. Och jag lider med alla som kände henne och jag hoppas att alla tar hand om varandra extra mycket just nu. Jag känner mig mycket rädd för döden och tankarna går igång och jag vet inte om jag skulle klara av att förlora någon jag älskar. Skulle göra så in i helvete ont. Klarar inte ens av att tänka på det.

Mamma, pappa, Sarah, Joakim och alla mina vänner. Jag älskar er så fruktansvärt mycket! ♥


Finaste vännen, längtar tills du kommer hem så jag får krama dig hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback