Sweet dreams sweetie

Har varit väldigt trött idag, efter jobbet tog jag en dusch och sov till kl halv sju. Var mycket välbehövligt skulle jag vilja säga. Men är inte så jätte trött nu... Tog en liten promenad förut i alla fall för att rensa tankarna och framförallt få luft. Joakim är och dricker öl med några kompisar och jag har bara legat i soffan sen dess. Skönt.

Längtar till helgen så jag dör. Ledig helg.

Klickade hem ett par svarta jeans och en guldring ifrån Nelly nyss. Har varit för mycket silver smycken på sistone så tänkte köra på guld ett tag. Och jeansen har jag velat ha länge. Tänkte även förverkliga en dröm jag haft ett tag om någon vecka. Det behöver jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback