Vill inte

Har värsta depp kvällen. Funderar på att skita i allting. Har seperations ångest. Men vill helst bo själv, då jag tycker att hygien och egen tid är allt för viktig. Känner mig otroligt stressad och orkar inte längre snart. Varför var det tvunget att bli staden som det inte går att få boende i?

Joakim ska i alla fall snart gå iväg och köpa cola zero och chips till mig för att jag är så ledsen. Sen ska vi mysa framför en film. Världens bästa!

Önskar att jag kunde spola tiden framåt. Färdigutbildad och ett eget hem som är mitt, bara mitt!



Lilla plutten när hon var liten ♥

Ska föresten gå och köpa mig färg och maskeringstejp i morgon så ska jag måla om min brudkista.
Tror jag behöver hålla på och måla och ha mig. Får cykla iväg till färgbutiken på lamberget i morgon tidigt och sätta igång innan jag börjar jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback