Diet coke

Tänkte berätta lite för er varför jag mår dåligt just nu. Det är mycket som händer just nu. Många jag tycker om är sjuka, vissa allvarligt sjuka. Och här sitter jag i Stockholm och känner mig hjälplös och med det blir jag så omotiverad till allting.
 
Annars då om man bortser från det tråkiga till det lite mindre tråkiga är all plugg jag har upp till öronen. Baaah! Har gjort instuderingsfrågor, pluggat decleors alla produkter (men det vill inte sätta sig!!) har prov i det på fredag. Så känner mig stressad. Samtidigt som jag har bestämt mig för att ta tag i min kost. Verkligen på riktigt nu alltså! Tänkte mig 5-9 kg och där med basta. Kan andra så kan jag! Är så trött på att klaga hela tiden och att aldrig ta tag i det. Så nu ska jag hålla käften och gå ner i vikt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback