Allting kommer bli bra

Blaaa blaaaaaa blääääää! Massa plugg och dessutom på latin. Jag dör ärligt talat. Det tar sån tid att lära in, vill att det ska in i huvudet nu!!! Tacka vet ja glosboken.se (tips om ni behöver lära er glosor ^^) Men orden sitter ganska bra det är några ord jag inte kan stava rätt till men det gör välla inget? Ska bara lära mig vart de sitter på handen också.
 
Gick lite på farsta centrum efter skolan, är faktsikt lite stolt över mig själv som gick där själv. Var länge sen jag gick själv och shoppade. Frågade även om hjälp och hjälpte andra (för att de trodde jag var butikspersonal haha). Köpte fina skor, två tröjor, jeans och shampo/balsam. Mycket nöjd! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback