Dålig dag

Vi har haft en lugn och fin dag i skolan, vi fick lära oss handmassage i manikyren. Så himla skönt. Fick sluta tidigt vilket var skönt då jag tror att alla var riktigt trötta i dag. I alla fall jag. En sån där gråtig dag har jag haft i dag. Mådde bättre av att prata med mamma i alla fall :)
 
Längtar hem det gör jag, det jobbigaste med att längta hela tiden är att det är de enda jag tänker på. Måste försöka sysselsätta mig med något hela tiden. Har i alla fall gått en promenad i 45 min med Nala efter skolan och nu ska jag kolla på lyxfällan på tv3play och sen läsa inför ett prov jag har nästa vecka.
 
I morgon kör vi en hel ansiktsbehandling! Skönt :) Har även beställt en mini vapozon så snart blir det massa portömmningar på mina vänner. Ska även få en massagebänk av mamma och pappa i helgen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback