Det laterala kilformade benet

Baaah är så trött på att plugga nu. Ska kunna fotens ben på latin till i morgon. Och tror att det sitter något så när. Det laterala kilformade benet är os cuneiforme laterale på latin... haha. Är så glad för alla prov som vi har gjort hitills har jag klarat av galant och det känns så bra. Duktig Sofie! Jag är nöjd eftersom det var så länge sen jag pluggade. I dag hade vi hela ansiktsbehandlingen på tid eftersom den bara ska ta 60 min i salong. Tror min grupp bara gjorde nån minut över. Bra för att vara första gången vi sätter i hop den. Det jag tycker är svårast är hudanalysen och att snabbt veta vilka produkter jag ska använda till hudgruppen. Men det kommer väl antar jag. Och jag valde hydra floral produkter till en normal hy och det vet jag är rätt i alla fall :)
 
I morgon åker jag heeem :D Ska träffa Nali bali, Joakim, mammaaa och mina vänner!  :) Åker med min moster, så skönt att åka bil! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback