Harmonisk helg

Landade i Stockholm 11.40 i morse efter en mysig och harmonisk helg. Har umgåtts mycket med Joakims familj, plockat kantareller och i lördags fick Joakim och jag våra hår fixade av bästa Emma. Emma hängde med oss hela kvällen och jag fixade små behandlingar (färgning frans och bryn och plock och form. Ryggmassage och en liten ansiktbehandling) på Emma på min nya massagebänk som mamma och pappa sponsrat mig med! Nu får jag bara hoppas att jag får några fler kunder snart hihi. Kl ett i dag började skolan och vi var bara där i tre h, gick igenom aha-syra behandlingen från Md. Gillar verkligen sånt som känns på huden. Så ska nog köra en kur med detta!
 
I morgon har vi ansiktsbehandlings prov och det var verkligen fel dag för det känner jag, har inte fått upp någon koncentration överhuvudtaget i dag. Och kommer troligen inte att få det heller. Funderar på att ställa klockan lite (mycket) tidigare i morgon och plugga mer för nu går det inte in mer. Visserligen tror jag att jag kan det mesta men när jag blir sån här så är det lätt att allting glöms bort. Så om jag pluggar en halvtimma innan jag går upp i morgon så kanske det hålls färskt i minnet inför provet.
 
 
Har även köpt vita handukar att ha på bänken :) sååå ni veeet liiiiksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback