Jobbig dag haha

I går efter dermarome så mötte jag upp Stina på söder och vi fönstershoppade lite på smågatorna, tycker södermalm är riktigt mysigt. Sen bestämde Stina för att hon skulle bjuda på ett glas vin för att få sitta och prata lite. Timmarna gick och hon kom med fler glas hela tiden haha. Blev helt enkelt lite för många glas och det kändes verkligen idag i skolan. Men fixade en portömmning på en klasskompis och på eftermiddagen fick jag en. Känner mig såå ren nu! :) Även fast det är svårt att få ut allt men så känns det ändå bra. Har föresten också dumpat alla mina gamla hemska foundations. Från och med nu ska jag bara köra bareminerals. Vilken grej! Nu skulle jag vilja ha bareminerals kurserna så jag kan få testa på några ögonskuggor. En lite rolig grej i dag var att när jag precis var portömd och lite röd och flammig så säger en tjej i klassen att hon tycker jag är lite lik Katy Perry haha. Snällt sagt i alla fall :) Var länge sen jag fick en komplimang utifrån. Eller ja i går när vi drack vin gick det förbi en kille som sa att jag var söt haha men ändå. 
 
Nä nu ska jag knyta mig, behövs verkligen. I morgon åker jag hem till Karlstad och min fina lilla familj :)
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback