Unna sig

Nu tänker jag faktiskt unna mig lite höst saker för jag fick en ganska fin semesterersättning. Känner att jag kan behöva det för att trösta mig själv och så kanske denna perioden går fort :) Hela den här veckan har jag slösat bort i sängen efter skolan. Har haft noll ork och mått dåligt (halsen, huvudet). Men nästa vecka blir det andra bullar! Borde plugga latinska ord tills på fredag men kan inte slappna av haha. Slappa är mitt förnamn men inte på just det haha. Här i Stockholm regnar det utanför och det har det gjort hela dagen (då får man faktiskt slappa). Tänkte kolla lite på farsta centrum i morgon efter skolan. Är så sugen på något nytt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback