Essie lack

Lite snabbt inlägg för jag pluggar i sinne just nu, döör. Men fick i alla fall dessa lack av min snälla lärare Lena i går. Just dom här kan man inte köpa om jag fattade rätt. Det är alltså salongslack. Hur fint är det inte? Speciellt när man blir brun till sommaren (hahahaha jag blir ju aldrig brun) Och överlacket är sjukt bra, nagellacket torkar på ett kick, känns som att det bara tar två sec typ. Jaja.. Prov i morgon alltsååå, plugga vare ja. I morgon ska jag nog tvinga någon att vaxa mina ben och sen hem och tvätta sängkläder. Sen ska jag nog fråga om jag kan sova hos moster på torsdag.. Skulle vara mysigt.

 
I helgen ska jag och Emma simma (bada hihi) igen. Massa mys med min man och vovvis och färga bryn och hår. Dör på mitt utseende just nu! 
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback