Tåg supare

Sitter på tåget mot Stockholm i detta nu, har haft otur med tågresenärer på senaste tiden. Nu är det två män som sitter och skålar i vin och pratar högt och bretsom sina liv. Själv var jag nära på att missa tåget då jag och Joakim tog oss en liten tupplur och vaknade 10 min innan tåget skulle gå. PANIK!! Joakim hjälper mig på med kläder typ och som tur var hade jag packat det mesta innan. Och tur var så var tåget som alltid försenat. Pussade Nala snabbt hejdå, men inte tillräckligt. Hon var ju själv nyvaken älsklingen. Jaja nya tag denna vecka. Mycket att ta igen. Plugga, träna och äta bra. Nu är det nog lättare att sköta sig när alla kalas är över. 
 
Var ut och åt med mamma, torbjörn och Joakim i går på via appia. Fruktansvärt gott! Vi beställde in sån där lavasten med massa olika kött till. Rekommenderas verkligen om du har vägarna förbi Karlstad :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback