Tisdag från helvetet

Har haft en kass dag i dag. Huvudvärk i från helvetet. Men men. Har drömt mig bort lite nu på kvällen i alla fall. Är så mycket grejer jag vill ha. Hudvård, kläder och ett jobb. Såäre. Har knappt pengar så jag överlever denna månad men hem till karlstad det ska jag! Ska faktiskt köpa mig en foundation på torsdag, ett måste när det är slut. Varför ska allt ta slut när man inte har råd? haha. Jaaajaa.
 
Har i alla fall sökt ett jobb i Karlstad nu på kvällen, som jag verkligen vill ha! Så nu håller jag mina tummar och tår och hoppas jag i alla fall får komma på en intervju..
 
 
Hade jag haft massa pengar hade jag klickat hem allt detta på en gång...
 
Gjorde även en kundkorg med kläder på en hemsida haha. Får ge mig..
 
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback