Dåligt med sömn

Första skoldagen resulterade i för lite sömn så däckade nästan på en gång när jag kom hem. Sov från halv sju till halv tolv, därför inte så lätt att sova nu. Typiskt mig. Första dagen i dag i alla fall började med prov och ansiktsfaradisk, det är som träning för ansiktets musklel och det ger ökad fasthet i huden. I morgon står make up på schemat och efter skolan tror jag att jag ska stanna kvar och öva på hotstone och vävnadsdränage. Skulle inte vara helt fel att kanske lägga en aha också. Råkade gå in på jfrs hemsida och se att de hade fått in Victoria Secret produkter. Och eftersom min body mist tog slut nu på lovet ville jag verkligen ha en ny, dom är så bra när man tex är i salongen och bara vill fräscha upp sig lite så kan man spraya på sig lite eftersom de inte luktar så starkt. Så det fick bli en sån och så tog jag även en bodylotion. Får se det som en födelsedagspresent till mig själv, eftersom jag knappt kommer få några. Var även lite sugen på nagellack som luktade jordgubb när det hade torkat men det får bli i nästa order.
 
Usch har haft sån fruktansvärd hemlängtan i dag, började med att jag vaknade som en zombi och kände mig fruktansvärt ensam nu när jag är van att vakna upp brevid någon. Också att somna med någon tätt intill sig är inte helt underskattat alltså. Åh vad jag saknar dig älskling och min lilla Nala :( ♥
 
 
Dessa blev det, hade egentligen velat ha samma doft som bodylotionen men den tog slut men jag tror inte hallon och pioner doftar helt fel heller :)
 
Sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback