Dream of me

Varit en jobbig dag i dag, kände redan på mig det i morse när jag klev upp. Hade som tur var bara en behandling idag (ansiktsbehandling, favoriten!) Har varit hängig hela dagen, käkat ipren men direkt när dom går ur så kommer det ju tillbaka. Har ont i öronen, huvudet och känner av i halsen. Och just nu fryser jag och har ont i kroppen, influensan! Så jäkla typiskt. Har verkligen inte tid eller ork till att vara sjuk just nu. Men jag vet att om jag inte lyssnar på kroppen så går det åt skogen.
 
Fyndade i alla fall en BareMinerals ögonskugga på 70 % rea idag. Ska bli roligt att testa när jag blivit piggare!
 
Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde ligga och sova, men det har varit så himla svårt i flera dagar nu. Men måste verkligen försöka..
 
Saknar Emma och Stina så fruktansvärt mycket, hela mitt liv går ut på att sakna just nu... ♥
 
 
Sov gott alla fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback