Drömmer

Drömmer mig bort i inredningens värld i detta ögonblick. Börjar få ett större intresse för inredning, tror det beror på att jag börjar tappa några av mina gamla intressen. Som att festa t.ex.
 
Skulle jätte gärna få ett presentkort på lännamöbler om någon känner för det liksom. För själv har jag inte råd just nu i mitt liv som fattig student. Dom har i alla fall så mycket fint där, vill ha allt!
 
Skulle så gärna vilja flytta till en större lägenhet (gärna med samma centrala läge som nu) med ett stort vitt vardagsrum med stora fönster och eftermiddags sol. Hittade föresten en stor jätte fin "vas" på gengåvan i dag. Som jag inte köpte! Och det ångrar jag nu, för nu finns den inte kvar. För det var någon jäkel som lyssnade på min dröm med solen som lyser in på den så någon annan köpte den buhu. 
 
Fick i alla fall tag på zinkkrukor till min och Joakims 3 blommor haha. Ska ta och köpa finare blommor i vår tror jag.
 

 
 
 
Detta skåp skulle jag vilja ha i ett badrum med favorit produkterna i, det är i från Ellos och kostar 549 kr.
Missoni home handdukar skulle gärna få pryda detta badrum också. De små kostar 145 kr och badlakan kostar 850 kr. De mindre ska jag införskaffa mig snart :)
Ittala tallrikar skulle inte vara fel. 150 kr tror jag de kostade styck.
Paradisverkstaden kommer denna fining i från och kostar 240 kr.
Fin korg att ha allt möjligt i, som tidningar och sånt :)
Dryckes glas är något som kommer prioriteras när jag flyttar hem igen. Är så trött på att ha en blandning av ikea glas i olika former. Dessa ovan tyckte jag var lite coola. Och den nedanför kommer i från lagerhouse och 6 st kostar 250 kr
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback